Pristatymas

Kiek kartų per savaitę vežate siuntas?
Siuntas iš Lenkijos į Lietuvą vežame kiekvieną darbo dieną.
Kiek laiko galima laikyti siuntą jūsų sandėlyje?
Siuntas mūsų sandėlyje galite laikyti iki 30 dienų.
Ar galima siuntą grąžinti į Lenkiją pardavėjui?
Taip! Siuntą jau su prisegtu grąžinimo lipduku pristatykite į mūsų sandėlį Kaune ir jūsų siuntą perduosime Lenkijoje kurjeriams nemokamai.
Kur galima sekti savo siuntą Lenkijoje?
Siuntos kelią Lenkijoje galite sekti pagal jums suteiktą siuntos sekimo numerį, kurį gaunate iš pardavėjo arba pasirinktos kurjerių tarnybos.
Kurjeriui nepavyko pristatyti siuntos, siunta nebuvo priimta Lenkijos sandėlyje, kodėl?
Sandėlio darbuotojai siuntų nepriima, jei mato, kad siunta pažeista, netinkamai supakuota, atidaryta arba kurjeris prašo sumokėti siuntos pristatymo/muitinės mokestį.
Ar galima apjungti siuntas?
Taip! apjungiant siuntas taikome 0,49 Eur siuntų sujungimo mokestį už kiekvieną papildomą siuntą. Sujungtų siuntų svoris skaičiuojamas pagal pradinį siuntų svorį, siuntos iš naujo nesveriamos.
Kokius pristatymo būdus galima rinktis Lietuvoje?
Galite rinktis pristatymą DPD paštomatu arba DPD kurjeriu.
Kokius pristatymo būdus galima rinktis Lenkijoje?
Galite rinktis kurjeriais į mūsų nurodytą adresą arba InPost paštomatus.
Kur galima atsiimti siuntas?
Siuntas galite atsiimti Kaune, adresu: Birželio 23-iosios g. 23F
Kokia parvežimo į Lietuvą kaina?
Siuntų parvežimo į Lietuvą kaina priklauso nuo siuntos svorio. Kainas galite rasti čia.

Apmokėjimas

Kokiais būdais galima apmokėt už suteiktas paslaugas?
Atsiskaityti už suteiktas paslaugas galima elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu arba grynaisiais atvykus atsiimti siuntų į Kauno sandėlį.
Ar galite Lenkijos sandėlyje apmokėti kurjeriui už siuntą? (ar galima rinktis apmokėjimą grynais kurjeriui)
Apmokėjimas pristatymo metu nėra galimas. Tokios siuntos į sandėlį nėra priimamos ir siuntos yra grąžinamos pardavėjui.

Mano užsakymas

Kaip sužinosiu, kad mano siunta jau Lietuvoje?
Kai jūsų siuntas parvešime į Lietuvą, gausite pranešimą el. paštu ir tuomet matysite siuntas savo paskyroje.
Užsisakant prekes, kur įrašyti savo kliento ID numerį?
Savo ID numerį rašykite taip pat nurodyta jūsų paskyroje, prie adreso.
Užsisakiau prekių, tačiau jos neatsirado mano paskyroje, kodėl?
Siuntos jūsų paskyroje atsiranda tuomet, kai jos yra gaunamos Lenkijoje ir parvežamos į Lietuvą. Jeigu matote, kad siunta jau buvo pristatyta mums, tačiau negaunate iš mūsų pranešimo, atsiųskite siuntos sekimo nr. el. paštu info@lenkijojepigiau.lt

Kita informacija

Iš kokių internetinių parduotuvių galima pirkti?
Galite pirkti iš visų internetinių parduotuvių bei fizinių asmenų, kurie siūlo pristatymą į Lenkiją. Svarbu, kad siuntos būtų pristatomos mums į sandėlį Lenkijoje arba nurodytus InPost paštomatus.
Ar siuntą gali atsiimti kitas žmogus?
Siuntas gali atsiimti kitas žmogus, pateikus jūsų vardą, pavardę bei ID numerį.